مدیر برنامه های چیچاریتو: او در ژانویه از رئال مادرید جدا نمی شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیر برنامه های چیچاریتو: او در ژانویه از رئال مادرید جدا نمی شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیر برنامه های چیچاریتو: او در ژانویه از رئال مادرید جدا نمی شود

طرفداری- ادواردو هرناندز، مدیر برنامه های چیچاریتو، در مکزیک راجع به احتمال جدایی این مهاجم از رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

بنا به گزارش AS، او گفت: "گاهی اوقات رسانه ها بیش از حد گمانه زنی می کنند و موقعیت های فرضی ایجاد می کنند. چند روز پیش من با مدیران رئال مادرید و خاویر بودم. او در ژانویه باشگاه را ترک نخواهد کرد. بله، او مشتاق است تا دقایق بازی بیشتری داشته باشد اما می داند که سخت کوشی فرصت های بیشتری برایش مهیا خواهد کرد. او آینده اش را مقابل خود دارد."

او همچنین در مورد اینکه اگر رئال مادرید در پایان فصل قرارداد او را دائمی نکند، گفت: "اگر مادرید از گزینه خرید دائمی استفاده نکند تا پایان فصل نخواهد بود. در هر صورت، ما باید با هیئت مدیره منچستر یونایتد مشورت کنیم تا بدانیم که آینده چه چیزی برای چیچاریتو رقم خواهد زد."

با وجود اینکه چیچاریتو هنوز با پیراهن رئال مادرید فرصت بازی زیادی به دست نیاورده است (520 دقیقه در تمامی رقابت ها)، اما ادواردو هرناندز آن را توجیه می کند: "رئال مادرید تیمی مملو از بازیکنان تحسین برانگیز است و بدیهی است که به دست آوردن جایگاه در آنجا سخت خواهد بود، اما خاویر در سخت کوشی کیفیت بالایی دارد، درست همانطور که از روز اول داشته، و این شایستگی اوست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.